Worldzik

Stefflon Don - Senseless Remix (Official Video) ft. Tory Lanez

 Stefflon Don - Senseless Remix Official Video ft. Tory Lanez | WORLDZIK

Stefflon Don - Senseless Remix Official Video ft. Tory Lanez | WORLDZIK

Know fi do yuh ting
Head ah mash up
Gyal yuh know fi do yuh ting
Yuh nuh take back chat
Know, know fi do yuh ting
Head ah mash up
Gyal yuh know fi do yuh ting
Yuh nuh take back chat, chat

Mi ah skinout an’ ah rock cah mi feel dirty
Shove it ina hole when mi ah 3:30
You love ‘nani, mi gwaani gwaani
Never know you woulda fight over my punani
And when mi c*ck it up versuri.us
You cum ina mi belly cah you love fi jam it up
Nobody never know mi in love with you so much
So anytime you ready, you get yuh c*cky suck
The tight likkle p*ssy drive you crazy
Anyweh you dey, mi deh pon mi knee daily
F*ck me senseless

Look how you make me feel
Look how you make me get aggressive
Look how you make me feel
Look how you make me get senseless
Look how you make me feel
Look how you make me get aggressive
Look how you make me feel
Look how you make me get senseless

Know fi do yuh ting
She come through s*xy, spice like New Orleans, yeah
Gwaan do di ting and who got the keys to mi bimmer, mi wan’ slew di ting right now
And I know that you notice and that batty is so big, can’t focus
And can someone call 911?
‘Cause murder she wrote it, yeah
Me is a shotta, she’s a shotta, we some don dadas
Steff from London, wan’ fi put mi lips pon’ yuh

 

 

 

 

TRADUCTION

 

 

 

Savoir comment faire
Tête ah mash up
Gyal tu sais savoir ce que tu fais
Yuh nuh reprendre le chat
Savoir, savoir y faire
Tête ah mash up
Gyal tu sais savoir ce que tu fais
Yuh nuh reprendre la conversation

Mi ah skinout et ah rock rock cah mi se sentir sale
Pousse-le dans un trou quand mi ah 3:30
Tu aimes ‘nani, mi gwaani gwaani
Ne sais jamais que tu te battrais pour mon punani
Et quand c’est bon versuri.us
Tu jouis ina mi ventre cah tu aime fi jam it up
Personne ne connait jamais mon amour pour toi
Donc, chaque fois que vous êtes prêt, vous obtenez yuh c * cky suck
Le pervers likkle p * ssy vous rend fou
Anyweh vous dey, mi deh pon mi genou tous les jours
F * ck moi insensé

Regarde comment tu me fais sentir
Regarde comment tu me fais devenir agressif
Regarde comment tu me fais sentir
Regarde comment tu me fais devenir insensé
Regarde comment tu me fais sentir
Regarde comment tu me fais devenir agressif
Regarde comment tu me fais sentir
Regarde comment tu me fais devenir insensé

Savoir comment faire
Elle vient à travers, épice comme la Nouvelle-Orléans, ouais
Gwaan do di ting et qui a eu les clés pour minimiser, mi wan ’en ce moment
Et je sais que vous remarquez et que la bataille est si grosse, je ne peux pas me concentrer
Et quelqu'un peut appeler le 911?
"Parce qu'elle a assassiné, elle l'a écrit, oui
Moi c’est un coup, elle est un coup
Steff de Londres, wan ’fi a mis mes lèvres pon’ yuh

Stefflon Don - Senseless Remix (Official Video) ft. Tory Lanez | WORLDZIK

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article